Nu flyttar jag in till JKPG City

På måndag börjar jag praktisera på den grymma reklambyrån NY. i Jönköping, och eftersom de kör med aningens mer seriösa arbetstider än högskolan flyttar jag in till centralaste centrum så att jag slipper pendla.

Jag kommer att bo mitt inne i Östra centrum på bekvämt gångavstånd från praktiken och alldeles för kort avstånd till McDonalds och närmaste Pizzeria. Det gör också att jag har lättare att ta lite kvällsfotograferingar i Jönköping ifall någon känner sig sugen på det, för att inte tala om att jag slipper ta tåget hem alldeles för tidigt när andra människor har trevligt utan mig. Vem vet, jag kanske till och med blir social?

Är det kanske någon som är sugen på att komma och hälsa på?

Ett svar till “Nu flyttar jag in till JKPG City

  1. Social? Du? Nä, det tror jag inte :-)
    Är du säker på att det inte är mer seriösa arbetstider de har…..?

Tack för att du kommenterar

