Marknadsför din design på Behance

Behance Andreas Skoog

Numera går det även att kika på saker jag gjort på Behance. Jag startade ett konto där för ett litet tag sedan och blev glatt överraskad över hur snygg sidan är. Vare sig man själv laddar upp sin portfolio eller bara kikar runt så finns det väldigt mycket material att inspireras av, och det verkar som att väldigt många professionella designers har valt att visa sina projekt på Behance.

Vill du själv ladda upp dina designalster så kan jag tipsa om att layoutverktyget där man skapar inlägg för att visa upp sina projekt är betydligt mer kompetent än du antagligen är van vid från de flesta bloggverktyg, så det är fruktansvärt simpelt att presentera sig snyggt. Sidan har också en ganska avancerad sökfunktion, så faktum är att Behance skulle kunna fungera utmärkt som ett sätt att marknadsföra sig. Eller för den delen leta efter en designer om man vill ha något designat, men inte får till det så snyggt som man vill ha det på egen hand.

Klicka här eller på bilden för att komma till min profil. Och du, klicka gärna tummen upp om det är något av mina projekt du gillar!

Tack för att du kommenterar

