Att fota bröllop med Instagram

Instagram kunde ha varit den optimala appen för att fota bröllop om bara bildkvalitén hade varit bättre. Det finns liksom inte pixlar nog att trycka upp bilderna i ett album, och ett fysiskt album skulle i alla fall jag ha som minsta krav på den som tar bilderna när jag gifter mig.

Instagrams filter däremot är nästintill perfekta för att lägga en härlig vintagekänsla över hela bilden. Om jag någon gång fotar bröllop så lär jag göra åtminstone några bilder till Instagram Edition, med blur, vintageredigering och hela paketet. Men då lovar jag att det dessutom är tryckkvalitet!

Vill du kika på mina andra Instagrambilder söker du efter ”CptAshton”.

Tack för att du kommenterar

