Blandade konsertbilder från Nyhemsveckan 2012

Onsdag till söndag den senaste veckan var jag på Nyhemsveckan för att hjälpa TV Inter att direktsända TV-sändningar via webb, men vid ett par tillfällen hann jag även ta lite stillbilder. Förutom att jag använde min egen Nikon för att ta bilderna nedan manövrerade jag lite olika videokameror under diverse scenframträdanden samt i studio. Allt som allt producerades ca 60 timmar direktsänt material under tio dagar, och jag filmade totalt ca 12 timmar av det under de dagar jag var där. 

Klicka på bilderna för att se dem i större format.

För att se webb-TV-klippen, klicka här.

Till arkivet över sändningar från Nyhem 2012.

 

Tack för att du kommenterar

