Specialbeställda visitkort

Mina gamla visitkort blev inaktuella för ett tag sedan i och med att domännamnet till min gamla blogg gick ut utanför min kontroll. (Tips: Köp inte domännamn via mellanhänder, utan t.ex. direkt från webbhotellet så att det är du själv som ansvarar för att fakturan blir betald)

Sedan dess har jag gått utan kort, men säga vad man vill om att begreppet visitkort skulle vara förlegat och ersatt av kontaktboken i mobilen – jag har saknat att kunna ge det intrycket det innebär att lämna fram ett fräscht och aktuellt visitkort. Därför gjorde jag slag i saken och skickade iväg en riktig specialbeställning på 200 visitkort med över 20 olika motiv på baksidan. Variation förnöjer!

Tack för att du kommenterar

